امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

7 ماهگی..

1394/8/3 23:20
نویسنده : خاله مهتاب
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام به همه ی دوستای گله نی نی وبلاگی..

خاله مهتاب جدیداخیلی تنبل شده و البته سرش هم خیلی شلوغه بخاطره همین وبلاگ جوجوهای خاله دیر به دیر آپ میشه..

پس کلامو کوتاه میکنم و میریم سراغه عکسای عشقولیای من..

اول از همه بگم که امیرجونم امسال کلاس اولی شده عشقه خالهجشن

و مامان جونش هم خییییلی از گل پسری راضیه..خیلی ماهه این عشقولی خاله..برعکسه همه ی بچه ها اصلا هیچ اذیتی نمیکنه برای مدرسه رفتن و صبحها هم خیلی راحت بیدار میشه و راجبه درسها هم معلم هم مامانیش خیییییلی ازش راضین و خیلی هم حرف گوش میکنه نفسه خالش..

متاسفانه هرکاری میکنم عکسهای مدرسه ی امیرم آپ نمیشه با اینکه حجمشم کم کردمگریهنمیدونم چرا اینجوریشاکیامیر جونم ببخشید ایشالا دفعه ی بدی تلاشمو میکنم هرطور شده عکساتو بزارم عشقه خاله..

و حالا بالجبار بریم سراغه عکسای 7 ماهگیه پرنسس کوچولو که زحمته عکساسیشو و کیکشو مامان جونش کشیده و من نبودم متاسفانههه..ولی عکساش با اینکه جوجوی خاله سرماخورده بود قشنگ شد..افریییین به مامانی و آدی جونتشویق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خاله به قوربونه اون خنده های قشنگتبوس

 

آدی جون و تامی خرسهآرام

 

 

عااااشقه این قیافتو لپاتوووو خنده هاتم نفسکمممممممحبت

 

 

عشقای خاله رفتن مراسم شیرخوارگان حسینی..امام حسین پشت و پناهتون فرشته های منمحبت

 

 

 

 

 

 

 

و بالاخره خاله مهتاب وقت کرد به جبرانه عکسای هفت ماهگیت که نتونستم بگیرم وقتی اومدی خونه ی مامان رعنا چند تا عکسه خوشکل ازتون گرفتم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جوجه عاشقه داداشیه خوشکله من..اینجا وقتیه که متین از در میاد تو..

 

 

و اینجام متینو شناسایی میکنه و غش میکنه..ای عروسه اجباریچشمکخنده

 

وقتی که من ادی جونه لجبازو به زور میخوابونم..

 

 

 

و برای حسنه ختامه این پست..

آدی جووون مدل میشوووووودخنده

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله حدیث
3 آبان 94 23:28
ای جونم عشقای من همیشه سلامت باشین عزیزای دلم خاله عاشقتونه یه عالمه آدینا جونم 7 ماهگیت مبارک شیرینم امیر قشنگم کلاس اول رفتن شمام مبارک مرد کوچک
خاله مهتاب
پاسخ
مرررسی خاله جونی.لطف داری..ایشالا زودتر روی ماهه نی نیتو ببینیم
خاله مژگان
3 آبان 94 23:57
ماهگردت مبارک عسلی
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی خاله جوووونی
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
4 آبان 94 12:10
سلااااام گلم 7 ماهگی آدیناعروسک مبارک باشه همچنین کلاس اول شدن امیر جوون چه عکس های نااازی ..ماشالله به جفتشون
خاله مهتاب
پاسخ
سلااااام عزیزم.. مرسییی نیکو جونم..محبت داری گلم..
خواهری
9 آبان 94 0:14
خوشگلای من
مامان زهره
11 آبان 94 1:02
سلام گلم ای دون هزار ماشاالله چقدر نازن من عاشقشونم وطرفدارشون امیدوارم همیشه سالم وسلامت وتندرست باشن دوستتون دارم روزهاتون بی نظیر
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..مرررسی خانمی خییییلی لطف دارین..ممنونم