امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

8 ماهگی..

1394/8/24 18:07
نویسنده : خاله مهتاب
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دوستای گلم..
آدی جون 8 ماهه شدددد..8 ماهگیت مباااااارک توت فرنگی من..مخمل خانومم

آدی جون دیگه بزرگ شده و عکاسی ازش خییییلی سخت شده و دیگه اون جوجوی مظلومه نیست که من مدل به مدل درستش کنم و عکس بگیرم ازش و اونم هیچی نگه..
وروجکه خاله دو ماهی میشه که 4دست و پا میره و الان چند وقتی میشه که دیگه خییییلی زرنگ شده و دستشو میگیره به هر برامدگیی و می ایسته ولی دو دقیقه ی بعد وقتی میفهمه تو چه موقعیتیه  پشیمون میشه و میترسه و میزنه زیر گریه خندونک
گل دختره طوطیه ما از مامانی یاد گرفته و وقتی میخواد خرابکاری کنه و کاری کنه که میدونه مامانش دعواش میکنه قبله مامانش میگه خخخخخ..(یعنی من به شخصه همچین وروجکه 8 ماهه ی پرویی ندیده بودم )ترسو
و یه کار خییییلی بده دیگه ام میکنه که باعث میشه جیغ هممون در بیاد..مخمل خانوم عااااشقه مو کشیدنه و اتفاقا اون دو روزی که پیش ما مونده بود من رو مستفیظ میکرد و 7 صبح لطف میکرد منو با کشیدنه عمییییق موهای نازنینم بیدار میکرد  شاکی
از امیرجونمم هرچی بگم کم گفتم..خیییلی ماهه و کلا در مقابله مو کشیدنا و بشگونا و اذیتای آبجیه زورگوش فقط میخنده..و خیلی هم قشنگ و با آرامش با این وروجک حرف میزنه که ادم کیف میکنه..محبت

حالا بریم سراغ عکسای 8 ماهگی توت فرنگی که با عذااااب فراوون و گریه های بی دلیل وروجک گرفته شدآرام

 

 

 

 

 

 

گل دختر همش این شکلی بود و نمیزاشت ازش عکس بگیرمشاکی

 

 

الهیییی فدای اون چونه ی قشنگ بشمممممم منمحبت

 

 

وقتی ادی جون من و مامانشو اذیت میکنه و موهامونو میکشه نتیجش میشه اینخندونک

 

 

دختری که جلف باشه و هی وسط شیر خوردنم میخنده این شکلی میشه..عااااشقتم خوش خنده ی منمحبت

 

 

وقتی که برادره مهربونه آدی جون داره براش توضیح میده که نباید چمن بخورهقه قهه

 

 

پسرک خوشتیپم..امیره مهربونم عوضه آبجی جونشو در آورد و با صبوری شده بود مدل منآرام

 

 

 

 

 

الهی من فدای اون نگاهه شیطونت عشقه منچشمک

 



 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله حدیث
24 آبان 94 18:28
8 ماهگیت مبارک دختر مهربونمامیرمو نگاه چه خوشتیپ چه ژستی گرفته خاله به فداتون دوستون دارم خیلی زیادادینا خانوم موهای مارو کمتر بکش دختر جان
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون.. اخ گفتییییی..سرم هنوزم درد میکنه
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
27 آبان 94 0:23
سلااام خاله جووووون 8 ماهگی آدینا عسل مبارکـــ خیلی بامزه و شیرینه هزار ماشالله عکسهای ماهگرد هم مثل همیشه با سلیقه امیر جونم ماهه ..ماشالله به جفتشون
خاله مهتاب
پاسخ
سلااام نیکو جون...مرسی عزیزدلم، شما همیشه به منو جوجوها لطف داری...
کیان
14 آذر 94 10:28
لطفا یک بار دیگه هم از طرف من آدی جون رو بچلونید
خاله مهتاب
پاسخ
چشم..حتمااا خانومی
مهدیه و ستیا جون
16 آذر 94 23:42
جوووونم چه عسلای چه خاله جون با سلیقه ای من محو تماشای وب و این دو مدلینگ عسل شدم....هزار ماشالا ستیا عسل ماهم بیستم شد هفت ماهه ولی خب هنوز نمیشینه مثل اینکه آدینا جون فرض تر بوده از ستیا قندعسل
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خانومی..شما محبت دارین.. اشکالی نداره بچه ها باهم متفاوتن خب..ادی جون 5 ماهگی نشست.. ستیا جونم میشینه به همین زودی یکم باید باهاش تمرین کنید
کیان
28 آذر 94 9:19
آدینا جون ده ماهگیت مبارک تورو خدا به مامانی بگو آپدیت کنه
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی عزیزم..چشم آپدیت میکنم..بخدا سرم خیلی شلوغه
محجوب بانو
22 دی 94 22:44
تو رو خدا نکن خواهر نکن اینجوری دلم کباب شد صورت ناز گلم رو اینجوری دیدم الهیی خاله قربونت بره
خاله مهتاب
پاسخ
وایییی مرسی خاله جونیییی..شما خیلیییی مهربونی