امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

9 ماهگی...

1394/10/13 20:00
نویسنده : خاله مهتاب
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به دوستای مهربون نی نی وبلاگی که در نبوده ما حساااابی به یادمون بودن..

راستش این چند وقتی که نبودی حساااابی سرم شلوغ بوده و مشغول بودم..

ولی یکی از این دلایلم هم یازدهمین نوه ی گل مامان رعنا و اخرین یاره فوتبالمون پسره خاله حدیثه بود که 6 آذر زمینی شد و جمعه گلهای نازمون رو تکمیل کرد..جشنجشنخوش اومدی گل پسررررر...محبت

و البته که من خیلی سعی کردم از توت فرنگی و اقارهام عضو جدید خانواده عکس بگیرم اما با حسادت های شدیییییید خانومه توت فرنگی و حملات ایشون مواجه شدیمقه قههو بخاطره سلامته اقارهامم که شده بیخیال عکاسی شدیمچشمکولی در عوض از میزه جشن ده روزه ی اقا رهام سواستفاده کردیم و از ادی جون عکسای 9 ماهگیشو گرفتیم..

اول اقارهامه فسقلی رو معرفی کنممحبت

 

 

 

و اینم خندوق خانومم..عسل خانومم..مخمل خانومممحبتمحبتمحبت 9 ماهگیت مبااااااااارک شیرینممحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

قوربونه اونهمه نجابتت بشم امیرمم..پسره قشنگمممممحبت

 

 

فدای اون چشمای نازت بشم من خاله جونمحبت

 

اخه من باتوچیکار کنم دختررررر..اخه این همه نمک و شیرینی یکجاااا..مگه میشه؟؟؟مگه داریم؟؟؟

خداییش این دخترک متعجب خوردن نداره؟قوربونه اون دستای کوچولوی قشنگتمحبت

 

 

و اینم نمونه ای از احساسته امیره مهربونم درحالیکه این دخترکه شکمو فقط به بربریش فکر میکنهچشمک

 

 

و اینم حسن ختام نه ماهگی دخترکه شیرینم که بعداز کلی بازی کردن و شیطونی اینطوری معصومانه و شیرین تو بغل من خوابش بردهمحبت

و فقط خدا میدونه من از وجوده تو،از به اغوش گرفتن و لمست و حضورت چهههه آرامشه عجیبی میگیرم..

عااااشقتم آرامشه منمحبتبوس

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

من
14 دی 94 2:05
ماشالا.خدا حفظشون کنه
خاله مهتاب
پاسخ
مرررسی ممنونم
خاله مژگان
14 دی 94 13:02
وووووووووووووووووی نازشو بخورم 9 ماهگیت با تأخیر مبارک
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خانومی
خاله حدیث
14 دی 94 14:51
فدات بشم که یاد گرفتی رهام و بوس کنی دختره مهربونم, بهترینها رو براتون میخوام عشقای خاله
مامان یکتا
19 دی 94 23:57
امشب داشتم تو اینستاگرام می چرخیدم که یهو یه چهره ی دوست داشتنیِ آشنا به چشمم خورد .. یه دختر چشم آبی فوق العاده دوست داشتنی ....... یه لحظه هنگ کردم ... گفتم ای واااای من این که آرنیکا ی خودمون ..... آرنیکا که الان 5ماهشه!!! چطور یهو قد کشید و اینهمه بزرگ شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پیچو باز کردم و یک عالمه عکس از این فرشته ی ناز ترکیه ای دیدم. 1407 تا ... وب آرنیکا http://prinsecc_2015.niniweblog.com تقلبیه دوستان تقلبی از رو پیچ feyzush.93 تو اینستاگرام ...
مامان پریسا و بابا جلیل
23 دی 94 9:13
سلام عزیزم الهی من قربون اون تل خوشگلت برم ماه شدی
خاله مهتاب
پاسخ
خدانکنه مهربون..مرسی گلم