امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

10 ماهگی..

1394/10/13 20:23
نویسنده : خاله مهتاب
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام دوست جونیااااا..

اول از همه هم یلداتون مباااارکجشنجشنجشن

 بعد هم کریسمستون مبااااارکجشنجشنجشن

 

عکسای خوشکله ده ماهگی آدی جون رو مامان طاهره ی خوش سلیقه خودش انداخت و خیییلی هم ناناز شدن..

هرچند گل دختر بالاخره بعد از 10 مااااه دندون دراورد و بداخلاق شده بود..هرچند تو در هرصورت شیرینی دخترکممحبتبوس

 

خبر بدین به نون دون آدی جون دراورده دندوووون..مرواریدات مبااارک عروسکممحبت

 

اینم یلدا و 10 ماهگی عشقه کوچولوممحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

عشقه منی تو پسر

 

فدای اون قیافه ی اویزونت بشمخندونک

 

 

 

 

سیبیل خانومه منی توووآرام

 

اینم اقای سیبیلمحبت

 

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله مژگان
14 دی 94 12:59
10 ماهگیه گل دختری مبارک اولین یلدای زندگیشم مبارک عکسای قشنگی شدن خالهههه
خاله مهتاب
پاسخ
مررررسی خاله جونی
خاله حدیث
14 دی 94 14:48
عاشقتونم نفسای خاله یلداتونم مبارک فسقلیها گل بریزید تو گلدون ادینا داره یه دندون امیرمو که دیگه نگو جونمه
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خاله جون
کیان
19 دی 94 10:37
خیلی خوب بود علی تکتون که دیگه حرف نداشت موش بخوره حلما جون رو قلی با عکسهاش خندیدیم
خاله مهتاب
پاسخ
حلما جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان یکتا
19 دی 94 23:56
امشب داشتم تو اینستاگرام می چرخیدم که یهو یه چهره ی دوست داشتنیِ آشنا به چشمم خورد .. یه دختر چشم آبی فوق العاده دوست داشتنی ....... یه لحظه هنگ کردم ... گفتم ای واااای من این که آرنیکا ی خودمون ..... آرنیکا که الان 5ماهشه!!! چطور یهو قد کشید و اینهمه بزرگ شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پیچو باز کردم و یک عالمه عکس از این فرشته ی ناز ترکیه ای دیدم. 1407 تا ... وب آرنیکا http://prinsecc_2015.niniweblog.com تقلبیه دوستان تقلبی از رو پیچ feyzush.93 تو اینستاگرام ...
خاله مهتاب
پاسخ
lمرررسی که خبرم کردین..واقعا دیگه از ایشون انتظار نداشتم..برای این آدم های مریض فقط میتونم تاسف بخورم همین..
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
20 دی 94 12:36
انسان”، بزرک نیست جزبه وسیله فکرش “شریف” نیست جز به واسطه ی احساساتش و”قابل احترام” نیست جزبه سبب اعمال نیکش تقدیم به انسانی شریف و قابل احترام . . . دوستم آپ کردم خوشحال میشم بیای پیشم
خاله مهتاب
پاسخ
چشم..مرسی دوسته عزیز
محجوب بانو
22 دی 94 22:41
وااای خدا جونم این عشق ها رو نیگا فدای سیبلای نداشتتون خاله جووون ها کلی از طرف من ببوسشون خواهر
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی گلم..چشم عزیزم...حتمااااا..
♥ ᓘـاله میــنا ♥
1 بهمن 94 19:50
چه خوردنی شده آدی جونمهتاب بانو خوشحال میشم بهم سر بزنی
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری..چشمممم حتما گلم
♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
2 بهمن 94 17:53
سلام عزیزم چقدر ناز و دلبر شدن گل ها
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم..لطف داری شما
محجوب بانو
4 بهمن 94 18:30
سلام خواهرم پست جدید بذار عزیزم دلتنگ دیدن روی ماه خوشکلا هستم پست گذاشتی حتما خبرم کن
خاله مهتاب
پاسخ
سلام گلم..چشم عزیزم..این روزا سرم خیلییی شلوغه هربار میام بزارم یه کاری پیش میاد..چشم در اصرع وقت حتما..مرسی مهربون به یادمونی
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 10:57
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم چشم در اولین فرصت
کیان
6 بهمن 94 11:03
وای خاله ببخشید سری قبل دوتا صفحه با هم باز کرده بودم پیغام حلما جون رو برای شما فرستاده بودم و پیغام آدینا جون رو برای حلما جونببخشید اشتب شد اشتب شد
خاله مهتاب
پاسخ
اشکالی نداره خانومی..فدای سرت