امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

6 ماهگی

1394/6/22 16:48
نویسنده : خاله مهتاب
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام..

خاله مهتاب تنبل و پر دردسر اومد ولی با کلی تاخیییییر..

این چند وقته خییییلی سرم شلوغ بود و یکمم تنبلی کردم که وبلاگ جوجوهامو آپ کنم..

حتی وقت نکردم بجز چندتا عکس از 6 ماهگی آدی جون زیاد از فندق های خاله عکس بگیرم..

از فندق خانوم هرچی بگم کم گفتم..گل دخترمون زرنگ شده حساااابی..تشویقتشویق

شدیدااااا خوش روست و از ته دل قه قه میزنهقه قههقه قههقه قهه

میتونه بشینهتشویقتشویق ولی بعده 5 دقیقه خسته میشه و غش میکنهچشمک

شدیدااا عاشقه غذا خوردنه و خیلی هم بی تحمله..تا جایی که باید با ظرفش غذا رو بهش بدیم تا خیالش راحت بشه همش ماله خودشه و موقع خوردن هرچیزی باید دستشو بکنه تو ظرفش برای اطمینان کافیچشمک

تازه دخترک سینه خیزم میرهتشویقتشویقتشویق(البته دنده عقبخندونک)

گل پسرم,امیرمم دوباره کلاس زبانشو شروع کرده و خیلی هم با علاقه پی پیگیری میکنه..

دیگه سخنو کوتاه میکنم بریم سراغ عکسای نیم سالگیه ملوسک....

 

 

 

 

 

 

 

 

********نیم سالگیت مبارک فرشته کوچولو********

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان مهدیه
22 شهریور 94 16:58
ماشالله به این سلیقه خواهرم به روزم بدووووووووییییییییییییییدددد مررررسی خانمی نظر لطفته چشم حتماااا
خاله مژگان
22 شهریور 94 18:42
سلام نیم سالگیه گل دختری مبارک. فرشته ی منم جمعه نیم ساله میشه
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم.. پیشا پیش نیم سالگیه گل دختره شماهم مبارک
خاله حدیث
22 شهریور 94 22:44
خاله به فدای صورت ماه و خندونت قشنگم نیم سالگیت مبارک فرشته کوچولو امیرمو که دیگه نگو پسر خودمه زندگیه منه عاشقتونم آخه فسقلیا
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خاله جون..ایشالا پسمله گل خودت زودتر بیاد ازش عکسای خوشگل بگیریم
خاله مژگان
23 شهریور 94 10:49
خاله جونی فرشته ی من گل پسملهههههههههههه
خاله مهتاب
پاسخ
اواااای اشتباه تایپی بود گلم...معذرت..میدونم کوروش جونه فرشته ی نازت
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
24 شهریور 94 1:12
نیم سالگی این عروسک خوشگل مبآرکا باشه خیلیی ناز بودن عکسهاش
خاله مهتاب
پاسخ
مررررسی عزیزه دلم..فرشته نازتو ببوس گلم..من که عاااشقشم
آجی
24 شهریور 94 11:28
سلام عزیزم ،مهتاب جان چقدر عزیزمان نازه ،زنده باشه ..6 ماهگیش. ..مبارک
خاله مهتاب
پاسخ
سلام خانمی..مرسی عزیزم..نظر لطفته..
مامان فاطمه
24 شهریور 94 13:25
سلام خوشگلم. نیم سالگیت مبارک. چه عکسای نازی انداختی. ماشالله چه خاله ی خوش سلیقه ای
خاله مهتاب
پاسخ
فدات بشم.لطف داری.. مرسی خانمی
مامان مگی و شروین
2 مهر 94 18:29
آخی عزیزم
مامان هانیه
8 مهر 94 11:53
نیم سالگیت مبارک عسلی خاله چه ناز شدی تو آدینا جونم... خیلی خوردنی شدی تو دوست دارم خووشگله
خاله مهتاب
پاسخ
مرررسی خاله جونی...شما خیلی به ما لطف داری عزیزدلممم
مامان مریم
12 مهر 94 14:54
واااااااااااای آفرین خیلی خوش سلیقه و باحوصله کار کردی عزیزم واقعا غبطه خوردم به منم سر بزن گلکم
خاله مهتاب
پاسخ
مررررسی عزیزم..نظرلطفتونه خانمی.. چشمممم حتمااااا
عاطفـه
20 مهر 94 19:21
میشه اسم چن تا رمان خیلی قشنگ رو بگید در وبم؟
خاله مهتاب
پاسخ
بله عزیزم..حتماااا
مینا
26 مهر 94 19:59
سلام..اپم کردم..خوشحال میشم به وبم سر بزنی..
خاله مهتاب
پاسخ
سلام..چشم عزیزم