امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

آدی جون و پارک و تولد...

1394/3/18 13:21
نویسنده : خاله مهتاب
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به همه ی دوستای خوبم...

یک هفته پیش وبلاگه جوجوها رو آپ کردم اما متاسفانه همش پریددددشاکیگریه

 

حالا بریم سراغه نفسای خاله..خاله مهتاب که تا فرصتی گیر میاره ازشما جوجوها عکس میگیره،آدی جون که فعلا نی نیه نمیتونه اعتراض کنهراضی ولی امیر گاهی اوقات که منو دوربین به دست میبینه فرار میکنه،البته بیشتر اوقات اگه دورش خلوت باشه و همبازی نداشته باشه همکاری میکنه و خودش میاد ژست میگیره..خاله به فدات عزیزدلمممم...بوس

 

خب حالا بریم سراغ تولد مامان طاهره..4شنبه ششم خرداد تولد مامانی امیر و آدینا بود،بابایی هم اصلا به روی خودش نمی اورد که تولد طاطاجونه..4شنبه وقتی رفتن خونشون باباحسین زنگ زد به خاله حدیثه و هماهنگیه یه تولد و سورپرایز رو واسه جمعه انجام داد..جمعه همه خونه مامان رعنا جمع شدیم وخاله ها همه ی کارا و تزییناتو انجام دادن واسه سورپرایزه مامان طاهره..(البته ناگفته نماند بابا حسین جمعه کلی درد و دل کرد که طاهره از 4شنبه تا جمعه کلی به بابا حسین غر زده که انگار نه انگار تودلمه و نه تبریکی نه چیزی..خلاصه کلی غر و قهرخندونکچشمکبی خبر از برنامه ی جمعه....)

 

خلاصه تولد مامان طاطا خیییییلی خوب برگزار شد و مامانی خییییلی خوشحال شد،خییییلی هم سورپرایز شد چون واقعا فکرشو نمیکرد..

دستت درد نکنه بابا حسینه مهربووون...

 

خاله جووووووووونم تولدت مباااااارک......

اینم از عکسای تولد....

 

 

 

 

اخخخخ خاله به فداتون....تعجبتو قوربوووون عشقه خالهبوسبوسمحبت

 

 

 

خاله به قوربونه چشمای قشنگت گل پسرمممممم.

 

 

اینم دو قلوهای خاله زهره،مهدیس و مهدیار..خاله فداتون فرشته های کوچولوی من..

(این نکته رو هم بگم،مهدیس خانوم تا آخر شب همین جا روی میز کنار کیک بود و تو عکس همه هم حضور داشت..خندونکخاله به فدااااات شکموی من..)

 

 

مهدیس جون و عشقش امیر اقااا...نمیدونید این تپل خانوم چقدر عاشقه امیرجونه..طوریکه شوهرخاله ها به شوخی بهش میگن عروسه اجباریخندونکچشمکخندونکعاشقتمممم عروسکم....

 

 

اینم حاصل ناخونکای شکموهای خاله،امیر آقا و مهدیس خانوم...

 

 

اینم چندتا عکس از مخمل خانوم که من از تزیینات تولد مامانی سواستفاده کردم...

 

 

 

 

 

دوقلوهای مهربونم محو تماشای فرشته کوچولو...خاله به فدای پاکی  و محبتتون...

 

 

 

 

اوااااا...چه کارا کردینا واسه تولد مامانم...اوااااا....

 

 

خب حالا بریم سراغه عکسهای متفرقه...

 

دختر گلمون تو خواب رفته راه پیمایی...مرگ بر آمریکااااا...چشمکخندونک

 

 

 

دخترک خوش خنده ی ما صبحه زود،تا چشماشو باز کرد و من و مامانشو بالا سرش دید غش کرد خنده..

الهی فداااات بشم من فرشته ی نازم...

 

دخترک عاااااشقه ماساژه....و من اگه تا صبحم ماساژش میدادم هیچی نمیگفت..خوش میگذره خانمی؟؟؟؟؟

 

 

 

 

یه روز خوبه بهاری که منو آدی جون رفتیم پارک برای کسب ویتامین D و هواخوری و عکاسی...

 

 

 

قشنگم در حال دریافت ویتامین D

 

 

 

داااااااالی خاله جون...

 

 

خاله به فدات عروسکم..چقدر عینک بهت میاد..ولی خدانکنه هیچوقت عینکی بشی نفسم..عااااااشقتم خوشکله من....

 

 

یه سری عکس هم مامانی از شیرین کاریا و عشقولانه هاتون برام فرستاده که هردفعه این عکسها رو میفرسته دله من براتون میره نفسای خاله...

عشقووووووولانه.......

 

 

 خاله فدای چشمات..

 

 اینجام دختره گلمون به فلاشه موبایل اینطوری خندیده..

 

 

 

 

سفر شمال...و تلاشه مامانی برای گرفتن عکسای خوشکل از ادی جون و همکاری نکردن آدینا..فقط با من همکاری میکنه نفس خااالهراضی

 

 لپاتو قوووووربون خاله..

 

عاشقه این تعجباتم...

 

اینجا هم به گفته مامانی رفتین فشم..وااااای من عاشقه خودتو و لپاتو عکستم...وقتی مامانی این عکستو فرستاد برام تا دو روز 5 دقیقه یه بار نگاش میکردم..عااااشقتم...

 

 

تولدی که مامانی مهربون واسه بابا حسین گرفت..اردیبهشت...

 

 

 

 

 

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:56
سلام خاله مهتاب منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..چشم حتما..منم همینطور..
مامان کورش
19 خرداد 94 10:53
هزااااااار ماشالا چه بچه های خوشگلی دارین
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی عزیزم...نظر لطفته...کوروش جونم ببوسین..
کیان
19 خرداد 94 13:45
وای خدا چه توپل موپل این آدیا جون
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررررسی عزیزم...پاندای خالشه اخهمثل مش لپ الله ی شما،کیان جونه..
خاله حدیث
19 خرداد 94 14:42
خاله دورتون بگرده عزیزای دلم تولدم خیلی خوش گذشت
خاله مهتاب
پاسخ
مررررسی خاله جون...دسته شما و عمو وحید درد نکنه که مسئول تدارکات بودید راستی نی نی جووووونتم ببوس..مواظب نوه ی یازدهممون باشیا..واسه تیم فوتبال لازمش داریم
مامان هانیه
23 خرداد 94 21:54
فدات بشم عسل خاله،عکس هات خیلی نازند می بوسمت
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی از لطف و محبتت خانمی..گل دختره نمکدونتم ببوس..
آوا
2 تیر 94 19:14
سلام مهتاب جون....خیلی دوستتون دارم...نی نی گپ میاین؟؟؟دوستیم؟
خاله مهتاب
پاسخ
سلام دوست خوبم..مررررسی عزیزم..منم همینطور..تا بحال نی نی گپ نیومدم..خوشحال میشم بیام با هم گپ بزنیم
آوا
2 تیر 94 19:16
مهتاب جون لینکی...اگه مایلی تو هم لینکم کن و اینم بگم : میشه بگی چن سالتونه
خاله مهتاب
پاسخ
فدات گلم..شما هم لینکی دوستممم.. من20 سالمه عزیزم..
آوا
2 تیر 94 19:17
درخواست دادم در نی نی گپ...
خاله مهتاب
پاسخ
میام میبینم آوا جون، ولی وارد نیستمااا..باید کمکم کنیاااااا
آوا
11 تیر 94 12:16
دوستتون دارمــ):
خاله مهتاب
پاسخ
منم همینطور عزیزم...
مامان مریم
14 تیر 94 7:55
سلام خاله مهتاب عزیز ماشاالله به این نی نی های خوشگل موشگل خداوند حفظشون کنه
خاله مهتاب
پاسخ
سلام خانمی..مرسی از لطفت... خدا هانیه جونو و هدیه جونم برات صحیح و سالم حفظ کنه..
رویــــا
15 تیر 94 1:42
مهتاب جونمممم منو به خواهرزادگی قبول میکنی؟والآآآ اونقد که شما از فینگیلی های خوشمزه عکسهای جالب گرفتی دلم ضعف کرد به خدآآا امیر جونم تولدت مبارک باشه خاله..صدسال به این سالهآآآآااخ اخ اخ اینقد میچسبه برا افطاری ادین جون رو یه لقمه چپ بکنم ازبس خوشمزستتتتت مهتاب جونم اسپند یادت نره نازبانو به دنیای فرشتههای من هم سربزن صدالبته خوشحالم میکنی
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خانمی، چشمات خوشکل میبینه..نظر لطفته عزیزم.. البته تولد مامانی امیر بود نه خودش..تولده خودش چند روز دیگست گلم.. اره واقعا، ای گفتی...خیلی میچسبه این آدینا خانوم واسه افطار دخترای گلتو ببوس عزیزم..
محجوب بانو وآقا سید
23 تیر 94 14:36
سلام عزیزم من هم شیدا رو میشناسم الان وبش حذف شده وب کوروش هم که گفتی من رفتم ولی وقتی زدم کوروش کوچولو، فقط وب کوروش ژاله اومد اون آدرس انگلیسی هم رفتم باز هم کوروش کوچولو باز نشد لطفا اگه میشه بهم بگید چطوری برم توی وب کوروش کوچولو؟ هنوز هم باورم نمیشه آدم هایی مثل شیدا پیدا بشه!
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..خانمی منم به سختی پیداش کردم..من زدم تو گوگل کوروش کوچولو نی نی وبلاگ چندتا کوروش باز شد که یکیش کوروش نی نی پیج بود.. شایدم ادرس انگلیسیشو درست نزدی..یه بار دیگه بهت میگم.. .kouroshkoochooloo.ninipage.com
محجوب بانو
25 تیر 94 23:51
سلام عزیزم ممنون بابت راهنماییتخیلی لطف کردی مهتاب جوووون میخوام ازتون خواهش کنم که اگر امکان داره میشه از لوگوی ما حمایت کنید با این کارتون خیلی خوشحالمون میکنید ممنونیم منتظر جوابتون هستیم
خاله مهتاب
پاسخ
بله عزیزم..چشم..حتما..فقط بی زحمت نحوه ی این کارو برام کامل توضیح بده گلم
محجوب بانو
26 تیر 94 23:35
سلام عزیز دلم خیلی ممنون که از لوگومون حمایت میکنیدواقعا خوشحالمون کردید عزیز دلم،بیا توی بوی بهشت برو سمت راست وبمون و کد زیر لوگومون(بوی بهشت)رو کپی کن و بیار توی تنظیمات وب خوشکلت و توی اسکریپت ها پیستش کن و بعدش لوگوی ما میاد توی وب خوشکلتون خیلی خیلی ممنونیم
خاله مهتاب
پاسخ
چشم عزیزم، در اولین فرصت این کارو میکنم..