امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

3 ماهگی...

1394/3/3 23:36
نویسنده : خاله مهتاب
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام خاله مهتاب اومد با عکس های 3ماهگیه پرنسس کوچولوی خونه ی ما....

قبل از عکسها از جیگرتر شدن امیرجونم و آدینا جونم بگم که هر روز جیگرتر از دیروز میشن..اول از امیرم بگم که جدا از حساسیتاش نسبت به ابجیش هم خیلی ابجیشو دوس داره و هم ذوقش رو داره و خیلی هم تو نگهداریه آدی جون به مامانش کمک میکنه و هرکی رو میبینه سریع با ذوق تعریف میکنه که ابجیش خیلی به امیر میخنده و با امیر میخواد حرف بزنه و بهش میگه (حنقووو...حنقووو)..خاله به فدای حرف زدنت بره مخمل خانومم..

توام از الان فهمیدی داداشی چقدر مهربون و پاکه که فقط با اون حرف میزنه...

از پرنسسم که هرچی بگم کم گفتم..تا صدای داد بشنوه یا احساس غریبگی کنه سریع با تمام وجود بغض میکنه که ادم دلش ضعف میره براش..بعدم با یه پخ و خنده سریع غش میکنه خنده و همه ی لثه هاشو به نمایش میزاره..

انقدر جیگری که وقتی میبینمت گاهی به خدا میگم،خدایا تو همه چیزو تو این پرنسس تموم کردی باااید به منم یه پرنسس مثله آدی جون بدیااا...اونوقت من میمیرم از ذوق..

این ماه چون تولد سامیار جونی بود با یه تیر دوتا نشون زدیم وقتی من وقتی داشتم کمکه خاله مرضیه وسایل اتلیه ی سامیار جونو درست میکردم  عدد 3 هم درست کردم واسه عکسهای 3 ماهگی نفسم..ولی وقتی اومدی متاسفانه من حالم بد بود زحمته عکاسی این ماهت افتاد گردن خاله مرضیه،مامی سامیارجون،من فقط ایراداشو با فتوشاب درست کردم...

راستی سامیار جونم تولدت توام مبااااااااارک نفسه خاله،پسرخاله کوچولو و دوسته نی نی وبلاگیه گلم..

حالا بریم سراغ عکسهای پرنسسم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی خاله فدات بشه مدلینگه من...

امیر و آدینای عزیزم یادتون نره خاله مهتاب عااااااااااااااااااشقتونه فرشته های زمینیه من....

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

nilia
3 خرداد 94 23:45
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..چشم دوستم..موفق باشی
مامان هانیه
4 خرداد 94 2:03
سه ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من عکس هات ماه شدن،دست خاله مهتاب درد نکنه بووووووووووس
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزه دلم...فداااات....خیلی ممنون که به ما سر میزنی...دختره نمکی و گلتم ببوس
nilia
4 خرداد 94 22:38
سه ماهگیت مبارک ماه کوچولو
خاله مهتاب
پاسخ
مررررررررسی عزیزم..
مامان سحر
5 خرداد 94 12:04
عزیزم چه عکسای قشنگیدوست داشتین پیش ما هم بیاین عزیزم اگه تونستید لطف کنید 44 رو به 1000891010ارسال کنید ممنون از لطفتون
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی گلم..نظر لطفته..چشممم..
مامان نیکی
5 خرداد 94 13:11
وای چه فرشته ی نازی خدا نگه داره واستون وبلاگمو اپ كردم دوس داشتی به ما سر بزن عزيزم
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی عزیزمم.لطف دارین.. چشممم.حتما...
مامان و بابای آروشا
6 خرداد 94 6:45
چه فرشته ی نازی خدا حفظش کنه.ممنون که به ما سر زدید.
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خانمی..لطف دارین..خدا فرشته ی نازه شما رو هم حفظ کنه.. منم از شما ممنونم که به ما سر زدین..
خاله حدیث
9 خرداد 94 11:51
خاله فدات بشه فرشته کوچولو عکسها مثل همیشه عالی
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررررسی خاله جون...ایشالا از نی نی خودت عکس بندازیم
مامان
9 خرداد 94 21:46
وای عزیزم چه مامانیه ماشالله خدا حفظش کنه داداششم همینطوره دختره منم یه داداش داره که خیلی دوسش داره
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی عزیزم...لطف دارین..خدا بچه های شما رو هم حفظ کنه..عکس داداشه نی نی رو هم بزارین ببینیم حتما...
مامای دیانا
19 خرداد 94 9:30
سلام . به به چه تولد خوشمزه ای ... و چه عکسهای توپی ...
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم...مرسییییی گلم..جای شما خالی بود..
بابایی
31 خرداد 94 7:33
سلام خدمت مامان مهربون خدا براتون نگه داره خیلی نازن واسشون اسفند دود کنید چشه نخورن ایشاالله.
خاله مهتاب
پاسخ
سلا..مرسی..خیلی ممنون..نظر لطفتونه..چشم دود میکنم..
مامان پرهام
2 تیر 94 22:18
سلااام دوست عزیزم ممنون از حضور سبزت طاعات و عباداتتان قبول حق باشه انشاالله ...وااای چه نینی های نازی خیلی نازن خدا از چشم بد دور نگهشون داره !!چشم حتما اسفند دود میکنم شما هم واسه نینی های نازتون حتما دود کنید قربونت عزیزم لینک شدی فدات!!
خاله مهتاب
پاسخ
سلام دوس خوبم..ممنونم عزیزم، طاعاته شما هم قبول باشه گلم.. مرررسی خانمی نظر لطفتونه... شماهم گل پسرتو ببوس..خییییلیییی نازه
آوا
7 تیر 94 19:29
میشه به وبلاگ http://kolbemosabeghat.mihanblog.com/ بری و کد 7 رو توی نظراتش بدین ؟؟؟ممنون میشم
خاله مهتاب
پاسخ
بله عزیزم..حتما..
عـــاطفــــه
11 تیر 94 12:21
خاله مهتاب جون من یک وب درستیدم که توش آشپزی میکنم...خخخ اگه دوس دارین میتونین نویسنده باشین
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عاطفه جون خبر دادی...اتفاقا من عااااشقه اشپزی و عکاسیم...و همش یه چیزی درست میکنم ازش عکس میگیرم..اتفاقا تو فکر درست کردن یه همچین وبلاگیم بودم..چه خوب که با شما اشنا شدم..خوشحال میشم باهم همکاری کنیم..
مامان مریم
11 تیر 94 14:17
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ سلام عزیزم وب خیلی جالبی داری کوچولوی قشنگی هم دارین به منم سربزنین خوشحال میشم نظریادت نره ممنونم...
خاله مهتاب
پاسخ
سلام خانمی..مرررسی نظر لطفته... چشم حتما...
مامان مریم
13 تیر 94 16:54
ممنون که بهمون سرزدین.....
خاله مهتاب
پاسخ
خواهش گلم