امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

4 ماهگی...

1394/4/16 17:28
نویسنده : خاله مهتاب
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام...

خاله مهتاب باز اومد با یه سری عکس از وروجک های خوشمزه ی خاله...

اول از همه میریم سراغ 4 ماهگی نفس خاله...که این نیم تنه و دامن و هدم خودم برات دوختم عزیزدلم..چقدرم بهت میاد نفسکممممم..محبتبوس

 

 

 

 

 

 

این ست لباس و هد رو هم خاله مرضیه برات دوخته عزیزدلم///خییییلی بهت میاد نفس خاله..مااااه بودی,ماااااه تر شدی عشقمممم...مرسییی خاله مرضیه...

 

 

 

حالا از مرد کوچکمون بگم...امیر بی دندوووووون...افتاد تو قندون...

پسر قشنگ خاله ,دندونش در اخرین روزهای ورود به 7 سالگی افتاد..و مامانیش تعریف کرد برام که وقتی امیر خودشو بی دندون توی آیینه دیده زده زیر گریه..حالا گریه نکن کی گریه کن...عزیزدل خاله این نشونه ی بزرگ شدنته گله من,گریه نداره که...

ولی امیر جون شب دندونشو گذاشته زیر بالشش و صبح فرشته ی مهربون براش جایزه اورده...

الهی خاله به فدااات عشقم...فقط بیشترین نگرانانیت اینه که یه وقت کسی مسخرت نکنه بخاطر دندونت..خاله قوربونت مگه من میزارم کسی به تو چپ نگاه کنه عشقم..

البته خاله مهتابم برات یه هدیه خریده که ایندفعه که اومدی بهت میدم و عکشم میزارم...

اینم عکس بی دندون خالهخندونک

 

 

اینم لوح جشن  الفبای پیش دبستانیته عزیز دلم...

ایشالا چشن دکترااات نفس خااالهبوس

 

 

 

ایناهم یه سری عکس که مامانیتون برام فرستاده,از شما دوتا,و دریاچه چیتگر و باغ و گردش برام فرستاده که منم خوشکلشون کردم بزارم اینجا ولی متاسفاااانه حجمش زیاد بود سایزش کوچیک شدغمگین

ولی بازم نشد که بزارم.گریهگریه..فقط یکیش شد..خیلی عکساشون جیگر بود.تو پست بعدی حتماااا سعی میکنم بزارم..

عاااااشقوتنم فرشته های من..محبتمحبتبوسبوسبوسمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

ساسان اس ام اس
16 تیر 94 17:57
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان شیدا
17 تیر 94 14:55
سلام گلم مرسي كه اومدي عزيزم نميدوني كه كلي از دستم ناراحت شد كه عكساشو گذاشتم. خخخخخخخخخخخ بهم زنگ زد و گفت وقتي ديدمت حسابتو ميرسم...الهي ادينا جونم چه. جيگر شده امير جونمو ادي جووونمو ببوسشون...
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..منم از تو ممنونم که سر زدی بهم...اشکال نداره عزیزم، فدای سرت..خخخخ...خوب کردی مرسی گلم، نظر لطفته..گل پسرتو ببوس خانمی
مامان شیدا
17 تیر 94 14:57
چه خاله ي خلاقي!!!خودت اينارو درست ميكني??عكسا عالي بودن...
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی گلم، لطف داری بهم... اره عزیزم، همش ایده های خودمه و خودم درستشون میکنم..باورت نمیشه این دفعه وقتی مامان ادینا اس داد بهم که من دارم میام در عرض نیم ساعت این ایده به ذهنم رسید و درستشم کردم..اخه نمیدونی چقدر دوست داشتنین این خواهر و برادر که...مثه پرهام جون، خوردنین...
خاله حدیث
18 تیر 94 2:34
ای جونم چقدر خوشمزه اینجاست الهی فداتون بشم عاشقتونم
آوا
18 تیر 94 11:12
ممنونم که بهم سر میزنی مهتاب جون.... پستت خیلی هنری بود...بازم بهم سر بزن[پاسخ مرسی عزیزم.. خواهش هانی..چشممم
آوا
18 تیر 94 11:13
چه خوشتیپه این نی نی تون): یَنی نی نی من اینطوریـــــــــه؟)!×
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی گلم، نظر لطفته.. ایشالا یه نی نی خوشمزه مثل نی نی ما بشه..
مامان شيدا
20 تیر 94 12:08
سلاااام گلم بلاخره اپم!!خخخخخ اگه دوست داشتی سربزن نمکی های منو ببوس!!
خاله مهتاب
پاسخ
چشم عزیزم...با کمال میل
مامان هانیه
21 تیر 94 2:32
سلام ادینا جوووونم چهار ماهگیت مبارک،ماشااله روز به روز نازتر و خوشگل تر میشی دست خاله های مهربونت دردد نکنه،خیلی لباس هات قشنگ شدن می بوسمت
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم...مرسی گلمممممم.....نظر لطفته..دختر گلتو ببوس
مامان نیکو
21 تیر 94 20:35
ماشالله به این فرشته های خوشگل و دوست داشتنی خدا حفظشون کنه و همیشه شاد و سلامت باشن مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی عزیزم خوشحال میشم بازم بیاین
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم..شما لطف دارین.. چشم حتما..
مامان مهسا
22 تیر 94 2:51
چه فسقلی های نازی ماشالله یکی از یکی ماه تر خدا حفظشون کنه ..همینطور خاله مهتاب مهربون رو
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزدلم..لطف داری شما خانمی...ممنووووونم...
مامان مریم
22 تیر 94 7:17
وای خدای من . خیلی نازن . شما هم ماشاالله خیلی هنرمند هستین . هم نی نی ها خوشگلن هم لباسا.... مرسی از اینکه همیشه به من سر میزنین.
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم..این نظر لطف شماست... خواهش خانمی..فرشته هاتو ببوس مامان مریم
خاله مینا
22 تیر 94 17:04
سلام هانی وااای چه نازن اینا ینی ادم. میخواد بخورتشون!!به وب نینی های منم سر بزن خوشحالم میکنی حسابیی بچلونشون...راستی عزیزم میشه بپرسم چند سالته؟
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم، نظر لطفته.. چشم حتما..
خــآلــهــ مــیــنــآ
23 تیر 94 11:13
سلام عزیزم خوبی؟فسقلی های من خوبن؟میگم اون خانوم که اسمش شیدا بود من خواننده ی خاموش وبلاگش بودم ولی امروز رفتم وبش مثل اینکه حذفش کرده چون دیدم واسه تو کامنت داده گفتم شاید تو ازش خبر داشته باشی ادرس وبشو عوض کرده؟من تقریبا هر روز میرفتم وبش خیلی پسر خوشکلی داششت اگه خبری ازش گرفتی به منم بگو دووووستت دارم عزیزم...
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی عزیزم خوبن..نی نی های جیگر شما خوبن گلم؟؟ عزیزم متاسفانه باید بهت بگم وبلاگ شیدا خانوم کاملا جعلی و دروغ بود اون یه بیمار بود که از عکسهای یه پسر بچه خوشکل به اسم کوروش به نامه خودش استفاده میکرد..منم تازه فهمیدم و به مامان کوروش و شیدا گفتم اونم هرچی از دهنش در اومد به من گفت بعدم وبلاگشو حذف کرد چون دستش رو شده بود..اینم ادرس وبلاگ کوروش جونه، میتونی بری و عکسای به اصطلاح پرهامو ببینی...kouroshkoochooloo.ninipage برو تو نوزادی های کوروش ببین عکس های پرهامه جعلی رو عزیزمپ.منم مثل تو گول خوردم
مامان کوروش
23 تیر 94 14:46
از لطفت ممنونم مهتاب جان، واسه من هم خیلی تعجب آور بود.یعنی خودش واقعا ی مامان بود؟من بیشتر از این که ناراحت باشم از این که عکسای پسر منو بجای بچه خودش جا زده، از این تعجب می کنم که اگه واقعا ی مامان بوده، چطور دلش اومده با بچه خودش این کارو بکنه؟این که وبلاگی که واسه بچه اش ساخته رو با عکسای ی بچه دیگه تزئین کنه؟؟ فقط جالبه برام بدونم که شما چطور منو پیدا کردین؟
خاله مهتاب
پاسخ
سلام عزیزم..خواهش میکنم..امیدوارم عکساشو قبل از حذف وبلاگش دیده باشی، چون بالافاصله بعداز اینکه من براش کامنت گذاشتم و دستشو رو کردم سریع وبلاگشو حذف کرد، البته قبلش از خجالت من دراومد و هرچی دلش خواست ب من گفتا.. عزیزم نمیدونم شما رو چطوری پیدا کردن، یکی از مامانای نی نی وبلاگی که چندوقت بود همدیگه رو از طریق وب میشناختیم واسه من کامنت گذاشته بودو ادرس وبلاگ شما رو داده بود..شاید چون دیده بود من و شیدا زیاد به وبلاگای همدیگه سر میزنیم این کارو کرد، که به هرحال ازش ممنونم.. ولی بعید میدونم اون یه مادر باشه.، احتمالن یه دختر بیمار در ارزوی مادر شدن بوده که کمبود داشته..
خاله حدیث
24 تیر 94 1:54
امیر عباسم همه ی وجودم تولدت مبارک پسر مهربونم انشالله که 120 ساله بشی عزیزترینم خدا تورو به هممون ببخشه عزیزدلم
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خاله جون..ایشالا...
کیان
24 تیر 94 11:12
خلی عکسها با مزه شده
خاله مهتاب
پاسخ
مررررررسی مش لپ الله ی عزیزم
خــآلــهــ مــیــنــآ
25 تیر 94 14:19
وااای خیلی ناراحت شدم نمیدونستم چنین ادمایی هم هستن خدا لعنتش کنه بیچاره مامان کوروش کوچولو چقدر ناراحت شده وقتی فهمیده...هنوز باورم نمیشهخودش مادر نبوده اگرمم بوده چجوری دلش اومده با بچش اینکاروبکنه...حتما یه بیمار روانی بوده...خددا بهش عقل بده.
خاله مهتاب
پاسخ
منم وقتی فهمیدم خیییلی شوکه شدم...فکرشو نمیکردم یه ادم انقدر کمبود داشته باشه.. مطمینن مادر نبوده و در ارزوی مادر شدن و شوهر کردن بوده، چون یه مادر هیییچوقت نمیتونه با بچش همچین کاری کنه..