امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

1 ماهگی...

1393/12/26 12:18
نویسنده : خاله مهتاب
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام...

خاله مهتاب اومد با عکسهای یک ماهگی آدی جوووون و آتلیه خانگی خاله مهتابچشمک...

آدی جونم خیییییلی جیگر شده...عاااااشقش که بودم عاااااشق ترم شدم...مثل همیشه خااانوم و آروم بودی و برای عکسای یک ماهگیت هم خییییلی خانوم بودی و همکاری کردی نفسسسسسسم....

اینم عکسای یک ماهگی مخمل خانمیبوس

 

 

 

الهیییی خاله به قوربون خندت...من اینجا یه دفعه صداش کردم،آدی جونم زد زیر خنده..انگار فهمید و خوشش اومد و دل من و مامانش ضعف رفت واسه این خنده های جیگرش...بچمون مدلی واسه خودشبوسمحبتآرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خااااله به قوربون چونه قشنگت..به قول مامانت که از وقتی رفت سونو به تو میگفت آدینا چونه قشنگ...

 

 

 

 

 

 

فرشته ی آسمونی من....

 

 

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان هانیه
26 اسفند 93 12:33
سلام عزیزم خدا حفظش کنه خیلی نازه،به منم سر بزن خوشحال میشم
خاله مهتاب
پاسخ
چشم عزیزم...مرسیییی خانمی
خاله حدیث
26 اسفند 93 22:47
خاله به فدات قشنگم وای خدا دلم ضعف رفت براش مرسی ابجی مهتاب هنرمند بابت عکسا
خاله مهتاب
پاسخ
خواهش خاله جون...ایشالا از نی نی خودت عکس بندازیم
خاله حدیث
28 اسفند 93 0:54
1 ماهگیت مبارک عروسکم 120 ساله بشی نفس
خاله مهتاب
پاسخ
مرسیییی خاله جونی...
مامان هانیه
5 فروردین 94 10:53
سلام عزیزم سال نوت مبارک انشالا سال پربرکتی داشته باشین شماهم باافتخار لینک شدین امیدوارم دوست های خوبی برای هم بشیم
خاله مهتاب
پاسخ
سلااام خانمی مرررسی..شماهم سال خوب و پر برکتی داشته باشی..حتما دوستای خوبی میشیم
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:24
سلام خوبید؟ سال نو مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید هزار سال زنده باشید
خاله مهتاب
پاسخ
سلااام خانمی مرسی..شما هم ایشالا سال خوب و پربرکتی داشته باشید..
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:25
عکسا عالی بودن چه خاله با ذوقی ولی خدایی مدلتم خیلی نازه ها خصوصی عزیزم
خاله مهتاب
پاسخ
مرررسی عزیزم...شما لطف داری..همه ی خوشگلی عکسام بخاطر مدلمه خانمی
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:25
رمزم..secret
nira
22 فروردین 94 23:13
سلام مهتاب جون، خدا نگه داره این کوچولوهای خوشگل و دوست داشتنی رو یک ماهگی خانوم طلا هم مبارک فکر کنم من قبلا هم به وبلاگ شما سر زدم، البته اون زمان فقط این گل پسر تنها بود و الان هم به شما و هم به امیرجون تولد خواهر نازشو تبریک می گم
خاله مهتاب
پاسخ
سلام نیراجووون..مرسی عزیزم..بازم ممنون که به ما سر زدی خانمی...ایشالا سوشیانسه گل هم به زودی ابجی دار بشه..گل پسرتو ببوس گلم..
مامان زهره
19 اردیبهشت 94 16:29
فوق العاده است چه عکس های خوشگلی وچه دخمل نازی ژست های این کوچولوی ناز بی نظیره ئوستش دارم
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم...عکسام اگه خوشکله فقط بخاطر مدلینگه بی نظیرمه..مرسی گلم، لطف داری..
یاسر
31 اردیبهشت 94 7:29
اوووووووف تو خیلی بانمکی کوچولو
خاله مهتاب
پاسخ
مرررررسی..بانمکی از خودتونه