امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

نوروز 94 با کلی تاخیر...

1394/1/30 21:58
نویسنده : خاله مهتاب
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللام...خاله مهتاب اومد البته با کلی تاخیررررر....

شرمنده  انقدر دیر شد،این چند وقته واقعا سرم خیلی شلوغ بوده و با دانشگاه سرگرم بودم...اینترنتمم خیلی سرعتش کم شده،ایشالا از ماه دیکه عوضش میکنم،یکمم سرم خلوت میشه و زود به زود وبلاگ جوجوهای خاله رو آپ میکنم....

اول از همه یه خبر خیییلییی خوب و تبریک به خاله حدیثه،که با حضوره نی نیه تو دلش جمعه فوتباله 11 نفره ی نوه های مامان رعنا رو تکمیل کردددتشویق...مامان شدنت مبارک خاله حدیثهniniweblog.com...ایشلا نی نیت سالم باشه و  زودتر بیاد و یه فوتباله خوب بازی کنیمچشمکچشمک اخ جووون دوباره نی نیniniweblog.com.....منم که عشقه نی نی niniweblog.com بغل

 دو ماهگیتم مبارک  عشقه خاله...ایشالااا 120 سالگیت نانازه من...ببخشید نفس عکسای دو ماهگیتو  تو پسته بعدی میزارم...

 

حالا بریم سراغه عکسای عیده امیر و آدینا البته تا قبل از هفتم  فروردین و بیماری امیرم..

 

نفسه خاله در حاله خریده عید...

 

 

اینجام گله من تیپ زده  واسه باباش دلبری کنه...

 

 

جذبتو قوربون خاله....

 

جووونم خوشیپااااای من...

 

 

 

روزه اول عید خونه ی مامان رعنا....جووونم برت پیته خالهچشمکمحبت

 

 

 

 

 

 

امیر و آدینا به همراهه پسر خاله کسری گله گلاب...خاله به فدای همتون...

 

 

روزه دومه عید خونه خاله زهرا(یعنی خونه ی خودمون)

 

 

 

 

 

امیر و پسرخاله سامیاره جیگرطلا..که من بهش میگم آهوی سفیدچشمک

 

 

آدینا جونم چون درگیره بیمارستانه امیر بودن حمومه چهل روزشو نرفته بود و  وقتی اومد خونه مامان رعنا من باچند روز تاخیر ساعت 12 شب بردمش حمومه 40روزگی که تا صبح اروم بخوابه..(اخه ادی جون بعد از مریضیه داداشیش بخاطر اینکه شیره پر استرسه مامیشو خورده بود بی قرار شده بود و شبا خوب نمیخوابید..ولی خدا رو شکر شگردم جواب داد و تا صبح خوابید...)

اینم آدی جون در حمامه چهل روزگی...

 

 

اینجام مخمل خانوم بعد از حمام،در خوابی عمیق  در عرضه چند ثانیه...

 

 

نمیدونید چه کیفی میکرد تو حموم که،میگید نه؟ اینم از خنده ی رضایتش بعد از حمامخندونک..

 

 

خواهر و برادرانه های فرشته های من...(الکی مثلا امیرم خوابهچشمک..)

 

 

دخترمون داره حاضر میشه بره پیشه دکترش برای چکابخطا...

 

 

 

گل دخترمون داره به مذاکراته هسته ای فکر میکنه.چشمک..آیا تحریم ها برداشته میشن عاایاااا؟؟؟متفکر

 

 

و باز هم عشقولانه های خواهر و برادرniniweblog.com...خاله به فدای جفتتون...

 

 

 

 

 

قوربونه لپاتو چشمای سبزت که نمیدونیم  به کی رفته؟؟؟؟؟؟؟تعجب

 

 

 

اوااا چه حرفااا میزنیداااتعجب.....

 

 

چی گفتیییی؟؟؟؟با من بودی گفتی اکه دختره خوبی نباشم،میگی دکتر آمپول بزنه؟؟؟

 

خوب شد حالااااا...اه...اه...گریهگریهگریه

دیگه اسمه آمپولو نیاریااا..

 

اینم یه بعداز ظهر نشینی تو بالکن خونه ی مامان رعنا...

 

 

جونم خواهر و برادر...

 فدای ژستات دخترررر...

 

 

 

یه بعد از ظهر خوب..که من امیر جونمو بردم  یه شهربازی کوچولو...

 

 

 

 

حالا از مهربونیای گل پسرمون بگم که روز مادر همش گوشیه مامی  رو برمیداشته و یواشکی به باباش زنگ میزده،پسره مهربونمون به باباش میگفته بابا یادت نره یواشکی واسه مامانم دسته گله بزرگ بخری...

الهی خاله به فدای مهربونیات عشقه من..

اینم دسته گل بابای مهربون  و پسره مهربون ترش...(البته به اضافه هدیه روزنی..یه گوشیه خوشکل)

 

 

اینم یه روز خوب که تو حیاطه با صفای مامان رعنا  که خاله زهرا برای سلامتی امیر جون آش پخت..خیلی هم بهمون خوش گذشت...

 

 

 

 

 

اینم دختره همیشه گشنمون در حاله افتاب گرفتن..فکر کنم دلش آش میخواد..

 

 گفتم بهتون که آش میخوام..آش ندادید منم قهرم.niniweblog.com..

 

 

خاله به فدای لپات اخموی من...

 

 

اصلانم اخمو نیستم...نگاااا..خندونک

 

دوقلوهای شکموی خاله زهره هم،هرطور شد به اخرای آش رسیدنچشمک..

اینجام همه در استرس اومدنه گربه هستن،دارن گربه رو به من نشون میدنخطا..

 

 

امیر و مهدیس و مهدیار،جیگرای خالهمحبتمحبتبوسبوس...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله مژی
30 فروردین 94 22:08
سلام خاله. خیلی نازه نی نیتون. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
خاله مهتاب
پاسخ
سلام خاله مژی...مرسی عزیزم..حتما سر میزنم..
مامان هانیه
1 اردیبهشت 94 16:42
سلام عزیزم خیلی قشنگ بودن عکسها،ماشالا روز به روز نازتر میشن
خاله مهتاب
پاسخ
سلام خانمی..مرسی عزیزم، شما لطف داری..دختر گلتو ببوووووس
یاسر
31 اردیبهشت 94 7:28
آخ تو این عکس میخوای بخوریش این پرنسس نازو خدا براتون جفتشونو ببخشه خیلی نازن
خاله مهتاب
پاسخ
مررررررسی..منون..خیلی لطف دارین
مامان مریم وسیما
13 تیر 94 17:00
خدا واستون حفظشون کنه این گلهای نازو
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی عزیزم خدا کوچولوهای شما رو هم حفظ کنه..