امیر جونمامیر جونم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آدینا جونمآدینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده و پرنسسم

آدینا سورپرایز میکند....

1393/11/30 11:32
نویسنده : خاله مهتاب
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام..من مهتاب دختر خاله ی بزرگ امیرجونم(مهروف به خاله مهتاب) و وظیفه ی اپ کردن وبلاگ امیر جون و آدینا رو دارم...خسته

کلی عکس قشنگ از امیر و لباسای نی نی و مامانش گرفتم ولی نمیدونم چراااا متاسفانه عکس ها آپلود نمیشن،هرچقدرم حجمشونو به روش های مختلف کم میکنم بازم نمیشهغمگیناگه کسی راهی بلده واسه حل مشکلم کمک کنه لطفااااا...سکوت

و خبرررررررر جدید نی نی سورپرایزمون کرد و واسه اومدن خیلی عجله داشت و توی هفته ی 36 مثل داداشیش به دنیا اومد....کاش میشد عکساب بیشتری بزارم تا ببینید چقدررررررررر هزار ماشالا نی نی مون نااااازه...واقعا یه فرشته ی به تمام معناست که دل من داره براش پر میکشه...خاله فداااااش..

آدینا خوشگله با قد 46 و وزن 2700 در 28 بهمن ماه  قدم بر چشمای ما گذاشت...(البته 2 کیلوش لپه و 700 گرم بقیشهچشمک)

وااای خداااای مهربون شکرررررت بابت این فرشته ای که به جمعمون اضافه کردی...شککککر..

جمع ما نوه ها ی مامان رعنا هم با حضور دهمین نوه که الهی من فدای صورت قشنگش بشم تکمیل شدمحبت

با کلی تلاش و زحمت طاقت فرسا فقط همین یک عکسو تونستم بزارم.. خسته

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی رادین
30 بهمن 93 15:26
قدم نو رسیده مبارک ای جونم هزار ماشالا چقدر هم نازه خدا حفظش کنه خاله مهتاب از طرف ما به مامانی تبریک و خسته نباشی بگو.بووووووووس برای امیر و ادینای خاله
خاله مهتاب
پاسخ
مرسیییییی مامی رادین جونیایشالاااا ابجی دار شدن رادین گلی
خاله حدیث
30 بهمن 93 23:30
خاله فدای همتون دلم آدینارو میخواد نمیدونید چه خانومیه عزیزمه خوش اومدی عضو کوچولو خانواده
خاله مهتاب
پاسخ
مرسی خاله جون..ایشالا یازدهمین نوه نی نی خودت باشه